storkillen

helgen har varit bra, i lördags var ja ut till birsta en sväng!
men med en väldigt trött och sur bäbis och en trött mamma gav
jag upp efter mycket om och men! kom hem utan det jag skulle
ha, men med en massa annat istället :P

igår var vi ute på klampen hela dagen, med sture, nela, vickan, hasse, emil,
johan, alice, jag och alfred! vi fikade hade mysigt och gick på upptäcksfärd!
det var en mysig söndag, Klockan 18 slutade olle, då åkte vi till linus och sabina
och käkade middag, grillade hamburgare =)

blev en tidig kväll och vi steg i dag upp klockan 12!!
ja matar alfred och sen lägger ner honom igen så somnar han om!
tack för att ja får sova så ja orkar vara människa!

klockan 2 var vi på mvc på efterkontroll, det gick bra! jag har som alltid
högt blodtryck, men annars var allt jätte bra!

sen var vi ut till kovland och käkade lunch och  nu är olle på jobbet )=
tråkigt att vi är ensamma inatt ja och alfred :(

idag har alfred smilat fler gånger för både mamma och pappa :)

han gillar sitt babygym som han ärvt av axel och freja :)







Alfred och hans kusin johan :)



 
Alfred och pappa


Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi vad söt han är :) Bra att han gillar gymmet!!!

2011-05-24 @ 15:45:08
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0