sötnos

Sorry att allt sitter ihop i texten, fattar inte varfötr de blir så!
.
-
-
http://sundsvallsbild.se/
Petra min vän är en sån himla bra fotograf, det är hon som
har tagit bilderna på alfred som ja har på min sida =)
3veckor & 2dagar gammal var han! Idag har vi fått alla bilderna
han är så otroligt vacker och söt att man smälter :)
bilderna är så fina, vi tänkte förstora några av dom!
Igår åkte ja till mamma och vi gick runt sidsjön,
min morbror och kusin vicki och alfreds tremänning
loke var och hälsade på hemma hos mamma! han är för
go loke, vilken charmör! 1/2 år mellan grabbarna, dom kommer
ha roligt tillsammans när dom blir större!
blev en lugn kväll vi gick och la oss 9 :P
alfred sov 4 timmar käkade och sen 4 timmar till inatt :) glad mamma!
Igår fick han 50ml ersättning och ammade tills han blev mätt =)
Inge kräks alls, duktig kille!
Idag är det fredag, sista dagen olle jobbar innan en veckas
ledighet =) underbart att ha honom hemma med oss!
jag förstår att han saknar honom på dagarna!
vi tog oss lite sovmorgon idag, till typ 11!
Vid 3 kom Jessica och Freja och hämtade upp oss, vi var till
nacksta till zadaka och lämnade massa kläder igen!
Nu sitter ja och väntar på att min älskling ska sluta!
klockan 7 ska vi träffa linda och stefan och käka på biteline!
mums va gott! sen blir de nog en lugn kväll med massa mys!
Imorgon kommer olles kusiner och hälsar på, sen om vi hinner
ska vi till nordichallen och kolla när alice spelar sin första
fotbolls match!
sen har vi inge mera planerat!
är han inte söt så säg ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0