bvc och neo!

Igår var ja och alfred på bvc på förmiddagen medans olle sov!
Han väger nu 5330gram och är 56lång.

klockan 2 var vi på neo på efterkontroll, allt såg jätte bra ut!
dom vägde mätte klämde och kände på honom! han var så duktig
hela tiden, träffade några sköterskor som tyckte han hade blivit
jätte stor =) och lik pappa tyckte dom!

igår eftermiddag/kväll följde Linda och Stefan med oss till stugan!
vi grillade korv och myste, när vi precis ätit klart kom spöregnet :P

Alfred somnade klockan 23 igår efter vart lite grinig, vaknade klockan 3,
ja kommer inte riktigt ihåg, men ja stoppade in nappen sen la jag mig
igen, sen vaknade ja igen klockan 6 och  var helt säker på att ja ammade
där vid 3, men han sov alltså 7 timmar utan att äta, fatta va han varr hungrig
när han åt då! Olle vaknade också skitpigg båda 2 satte vi oss och åt frukost
klockan 6 :P

sen har ja varit på massage idag, fixat ny internetdosa, jag har även köpt mig
en röd låda med ett vitt kors på =) där har vi alla våra "mediciner"
Jag köpte den på fröken fräken i skönsberg! bild kommer senare!

Nu är olle och salvo i övik och kollar på en bil! med sig hem har han en
subway macka till MIG =) underbart!

Jag funderar på hur ja ska klara mig när bigbrother är slut, typiskt att vi skulle
skaffa 24/7 ja kan inte sluta titta!

Nä nu ska ja titta när dom spelar beerpong på bb!

Morgondagen ska spenderas med Emma Och Sandra :)

bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0