sötunge!

Snacka om att ett lyckorus går igenom kroppen varje gång Jag ser denna vackra varelse som jag och olle har skapat! Han är så otroligt söt och gullig min son ;) kan inte fatta att Vi har skapat honom :) Idag har han snuttat lite på bröstet :) för första gången! Han förstod på en gång hur han skulle göra, duktig kille! Han har även ökat dosen med mat och äter mera var tredje timme. Förut åt han varannan timme. Kanske någon där ute som undrar hur vi mår ;) Olle han mår hur bra som helst, firade med en lättöl till lunchen idag! Han är så duktig, gör allt rätt :) Jag har ont i magen, troligtvis livmodern som drar ihop sig, Var tredje timme pumpar jag, nu börjar jag få till det ;) Och pojken har börjat äta min mat nu! Mår illa så har lite svårt att äta, men hoppas att må lite bättre snart! Vi har fortfarande inte kommit överens om något namn Till prinsen än, men på g är det :) Nu ska vi äta, hej svej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag förstod att du menade mars :) stort grattis till er lille pojk :) skönt att höra att allt är bra med er :) Vilken förlossning alltså :) rekordsnabb ;) grattis än en gång Emma, vi kanske ses där uppe då ;)

2011-03-07 @ 23:31:20
URL: http://elinsjostrom.blogg.se/
Postat av: Madeleine.

Vad roligt att allt går så bra för er! Jag och Johan är så nyfikna på lillen :) Hoppas vi ses snart!

2011-03-08 @ 20:46:04
URL: http://madeleinesollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0