permis

idag har ja varit ut ännu en gång, en egen liten permis! jag kan inte ha kvar mina långa fina
naglar länge, dom är alles för klumpiga för att hantera min lilla prins :P
så nu är dom ganska korta åsså målade hon dom lila/rosa :)

Jag skulle även åka hem och kolla om vi fått någon post, eftersom att vi
väntar på post från försäkringskassan! men det glömde jag totalt bort :P
snacka om att hjärnan inte hänger med alltså, var och handlade lite tills i morron,
Då jag faktiskt fyller år, 25 bast! Det har ja totalt lagt bakom mig nu alltså!

Sandra och Jessica och Freja kommer och käkar lunch med oss på dagen,
sen kommer mamma och olle å martin på eftermiddagen!

Åh de bara kliar i mina fingrar ja vill handla massa kläder och grejjer till
Alfred juh, dom ringde ifrån babyproffsen idag och våran vagn har kommit :):)
vilken tur vi hade att dom skulle precis skicka en order, annars besäller dom hem vagnen
3 veckor innan BF, så vi hade väldigt tur :)

Framöver kommer vi få permis några timmar, då ska vi ut och prommenera
med Alfreds fina vagn :)

Igår tog vi bort ekg elektroderna på magen/bröstet med :) så nu är det bara syresätnningen
och sonden som är kvar, hålla värmen gör han ganska så bra, och sen amningen som vi
börjar komma in i nu!

längtar verkligen tills vi får komma hem nu :D


Nu ska affe käka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0