PERMIS...

Vilken bra födelsedag jag har haft idag :) den började med att alfred
gått upp idag igen :) han har ätit bra idag!

Sen kom läkarna på ronden och sa att vi fick ta bort den sista mätaren :D
underbart :) så idag har lille alfred bara sonden kvar, sen sa ena läkaren
så nu får ni klä på honom kläder och gå på permis :):)

nu har han haft på sig alla sina kläder i stk 40 :) 44 är lite stort ännu :P
måste nog handla lite mera, för han har 3 plagg som han kan ha,
och ett av dom kissade han på förut :P

Olle åkte och hämtade vagnen förut :) den är så himla fin!
så nu har alfred varit ute på prommenad i sin vagn :)
vi gick ner till restaurangen och fikade lit3, sötnosen sov från att vi
gick härifrån tills vi kom tillbaka, så ja hoppas han gillar den!

Imorgon ska vi gå ut i friska luften :)

Jag ska även till tandläkaren i morron )= hua, jag har 2 hål.

nu ska ja gosa med min familj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0