hemlängtan

Idag här jag varit hem en sväng, när jag körde ut från garaget hade Ögonen svårt att hänga med i ljuset :p men det var skönt att komma Ifrån detta sjukhus, olle var kvar här hos Alfred :) mamma följde med mig Plockade med lite grejjer och städade lite! nu börjar vi få hemlängtan, även fast dagarna går fort och vi här varit här i en vecka redan! Idag här sötnöten ätit jätte bra och vi har ökat mat mängd I sonden, hoppas han gått upp tills i morgon, för idag hade han gått ner 5gram! Imorgon ska jag försöka få lite sovmorgon efter att prinsen ätit klockan 8, olle ligger Har nedanför mig på sin madrass och snarkar så sött :) och Alfred ligger i sin säng Och snosar så sött, själv ligger jag och tittar på melodifestivalen! Jag som inte sett ett endast program innan :p Imorgon ska vi ta en vilodag :) ha det bra allihopa

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jag förstår det :) vad mysigt att få ha sin bebis utanför kroppen :) fint namn också :)

2011-03-13 @ 16:15:16
URL: http://elinsjostrom.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilket fint namn lillprinsen har fått. Förstår att ni längtar hem...kommer ni måste stanna till April? Kram från Carro å Tilde

2011-03-13 @ 19:21:50
URL: http://carrolined.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilken tur att han är en duktig kille :) Får hoppas på lite tidigare då, så man får komma hem och slå sig till ro :) Sköt om er alla tre och njut av livet som föräldrar!! Kram

2011-03-13 @ 23:28:49
URL: http://carrolined.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0