1 VECKA!

Jag kan inte fatta att för en vecka sen var ja och jessica på väg
in på förlossningen och ja skulle föda barn :P
Nu börjar det bli lite jobbigt att vara här, vi mådde inte så bra igår
och i förrgår, hemlängtan och lite panik för att vi inte har fixat typ nått...
Jag är så glad att våran familj och vänner hjälper oss att fixa så det ska
bli så bra som möjligt för oss :)
Idag har prinsen även gått upp 45g i vikt med, vilken duktig kille vi har :)

Idag har min mamma varit här, olles mamma och Tant Jessica!
Vi har fikat och gosat med världens finaste kille :)
Som nu har fått ett namn :) Alfred <3

Jag älskar mina pojkar Olle och Alfred :)


Kommentarer
Postat av: Evelina Larsson

Stort grattis till lilla Alfred och hela lilla familjen från mig och Purre.

2011-03-11 @ 22:10:26
URL: http://avalina.blogg.se/
Postat av: Mormor

Ja äntligen har jag fått se den lille på riktigt och inte bara på foto,min längtan går nu vidare till jag får hålla han alldeles själv!!!Kram från en jättestolt mormor!!

2011-03-11 @ 22:40:57
Postat av: therese

vad skönt att han har gått upp i vikt nu:)

kraaam

2011-03-12 @ 17:03:40
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0