peppar peppar.

dagen började med birsta, där vi blev till klockan 4...
jessica blev fin i håret först, sen käkade vi lunch!
Jag var ute efter något att ha på mig på dopet, vickan har hittat en
jätte fin klänning som jag ska ha på kvällen, men vet inte om ja ska
ha den på dagen med, men jag hittade iaf en som jag kanske ska ha!

åkte en sväng till kovland tills olle åkte och jobbade, sista natten =)=)
underbart tycker jag! min mamma komhem från spanien idag, så vi åkte
till henne och fick middag =) sen kom pappa och brorsan dit och vi fikade lite!

nu är jag hemma och ska snart gå och sova, alfred sover sen 21,
hoppas han är lika duktig framöver!

imorgon ska vi till njurunda, och sen ska jessica åka med oss in till stan,
eftersom att hon ska på klassåterträff =) roligtroligt!
 
På lördag ska vi på streetmeet och kolla in lite jenks, sen på kvällen ska vi
till kristian och tessa, grillning blir det! mums!
på kvällskvisten ska vi på crusingen inne istan! Har inte bestämmt än om
Alfred ska få följa med eller om han ska få vara med mormor ett tag =)

nu sova! älskar dig olle, kom hem!



Bjuppar på en bild, första gången Alfred fick ligga mot mitt bröst!
Förutom när han las upp på mitt bröst när han kom ut =)

den blåa slangen till höger cpap:en som hjälpte alfred att under första
12 timmarna ha ett ständigt tryck över lungorna så att han kunde andas
perfekt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0