onsdag!

liten resume från veckan som varit kanske vore på sin plats!

I fredags åkte ja emma sandra och alfred ner till arlanda för att
hämta marren som varit ute och rest sen januari, hon har varit i bla
indien thailand och bali =)
hon var brun och fin vi välkommande henne med en ros och tårar :P
Det gick jätte bra för alfred att åka bil så långt =)

Kom hem vid 22 då åkte olle ner på stan med peter och några av
hans kompisar, han kom hem halv 6!!!

lördagen spenderades i sängen ganska länge, sedan åkte vi till
stugan och myste hela kvällen,  olle var bakis och jag var tröttttt!
Men vi hade en trevlig kväll med korsord och mys!

Söndag = morsdag
Min dag =) vi käkade frulle och sen kom vickan emil och johan!
gjorde lunch sedan käkade vi tårta, av Alfred fick jag presentkort
så ja kunde köpa mina ray ban wayfarer :) det blev likadana som
olle har, så nu är vi snygga när vi åker bil =)

Sabina och Linus kom till oss och vi käkade korv och macaroner till middag!
sen åkte ja med marren emma och robin på bio, vi såg pirates 4 i 3D!
jag tyckte den var bra! tycker synd om olle som fick vara hemma med en
sur och grinig alfred, som somnade på en gång när ja kom hem!
han saknade mamma tro ja, haha!

Måndagen spenderades ute hos jessica axel och freja! gjorde en avstickare
och var på en husvisning :D det kändes jätte bra och vi ska titta på det igen
då ska olle följa med eftersom att han jobbade sist, tillbaka till jessica och vi
käkade middag =) Alfred hade varit så snäll och sovit hela tiden när jag var
borta, duktig kille!!

Tisdag igår!
Jag vickan emil och alfred åkte till härnösand och gick på dollarstore.
handlade lite grejjer till dopet och hem till oss! sen hände inte så mycket mera!
Olle jobbade till 18!

Onsdag är det idag och vi sov till halv 12! kan inte fatta att vi kan sova
så länge, vi handlade sushi idag och käkade hemma hos svärmor, som har
renoverat köket, hur fint som helst blev det!
Ikväll har ja fått i säng alfred klockan 20, så imorgon kommer han nog inte vakna
klockan 12 :P lite synd eftersom att olle jobbar inatt och sover!

imorgon är det Torsdag och jessica ska bli fin i håret, sen ska ja hämta
mamma på tåget, äntligen kommer mormor hem =)
olle jobbar imorgon natt med )= trist att vara ensam hemma tycker jag.

Nu hör ja lilleman prata, bäst att ja går in och se om han är nå hungrig,


Kommentarer
Postat av: Annika Agneryd

Goddag! vad spännande din blogg verkar vara. lär definitivt läsa dina inlägg lite mer! (: Ha en rolig dag :p

2011-06-28 @ 02:17:07
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0