mellansjö!

Igår blev det inte som vi plannerat utan vi kom på att vi skulle åka till
mellansjö till olles pappas stuga!

Käkade tacos och bara va, tyvärr är det miljoner mygg där uppe så
vi fick vara inne hela dagen/kvällen, eftersom att vi inte hade med oss
myggnätet till resevagnen!

lite bilder från gårdagen:

Johan var där, och på bra bushumör :P


Emil är glad att det äntligen är sommarlov =)


Jag och affe :P




Lik pappa??




På vägen hem stannade vi förbi flataklocken!
sveriges mittpunkt!


Min älskling



Sist lägger ja upp lite bilder på raringen min!





NU ska jag göra kväll, idag har vi varit en sväng på stan och handlat lite
grejjer, alfred fick en ny pyjamas, eftersom att han vuxit ur alla i stlk 56 nu :P
ja köpte lite grejjer till dopet!

Inatt så jobbar olle så vi har varit hos mamma/mormor och käkat middag
ja och affe! Nu sover han så sött sen klockan halv 10, hoppas han gör som
i natt då han somnade klockan 21 och vaknade för att äta klockan 0500 :P
duktig kille :D


Imorgon ska vi på ortviksdagen och sen hälsa på lite släkt! mysigt!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det var himla trevligt att ni kom på besök!

Kanske passar de gula pyjamasarna snart... han växer ju, grabben! ler

2011-06-19 @ 12:06:06
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0