ensam!

imorgon börjar olle jobba )= efter 2 veckor på sjukhuset och
5 veckor hemma, det känns jätte tråkigt, vad ska jag nu göra på
dagarna :P
jag tycker så synd om honom, 2 dagar och 2 nätter, med start 06.00
imorgon bitti! jag hoppas att alfred sover bra inatt! inte för att han
brukar sova dåligt, han blir lite gnällig och skriker lite när han är hungrig
men sen får han mat ligger och pratar lite sen somnar han om igen!

påsken då!

långfredag! var vi ute hos jessica peter axel och freja, påsk lunch
och sen var ja och jessica på en promenad, skönt väder som tusan!
käkade jätte god mat och snackade skit hela kvällen!

lördag!
var en sväng till kovland sen ut till stugan, håkan och hasse
hade lagat smördegsinbakad oxfile :)

idag har vi varit i kovland, tog med oss anders hund tess ut
på en prommis till ica och tillbaka, mördarbacken vid ånäsparken
är inte att leka med :P varit hos mamma ikväll och ätit påskmat
och olle var hos salvo!

Nu när olle börjar jobba igen kommer vi inte "ränna" lika mycket :P
blir mer tid hemma för alfred och mig, sen mysa när olle inte jobbar!

nu ska vi sova, nattinatti!



världens vakraste kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0