ammninskudde.

Vilken dag det har varit, den började 07:20 alfred var jättejätte hungrig!
klockan 9 var han och jag på plats på salongen i birsta!
Snälla linda klippte mig, hon ska göra gesällen i maj, så jag ska vara
modell :) kort fest frisyr, så hon tränade på den, klockan 11 kom
mormor som ska vara modell åt emilie, permanent =)

klockan 13 hade vi tid på bvc, mätning vägning och huvudomfång!
Vikt 3300 längt 49,5 huvud 35,5!

Olles syster vickan fyller 39 idag, så självklart blev det kalas :)
dom har renoverat badrummet, så hon fick lite grejjer till det!

efter kalaset åkte vi till birsta för att handla en ammninskudde!
det blev en laban, en blå! just nu så inviger ja och alfred den!
och ja gillar den skarpt, har haft svårt att hitta en bra ställning när
ja ammar, och särskillt på natten´när ja sitter i sängen!
har även provat att ligga då, men han vill inte det )=

Nu ska vi käka macaroner och korv =) imorgon ska vi ha sovmorgon!
och göra så lite som möjligt! för jag är helt slut i kroppen!

lite bilder

 
Alfreds outfit idag!


Halsbandet ja fick av
Olle i 25års present!


Ammningskudden =)


lillgubben ligger på magen och tränar nacken =)


Världens sötaste sover!


Kommentarer
Postat av: mli

Jaså det fick bli en kudde :D Bra att det fungerar bättre med den!



Affe är så vacker, perfekt skapt och det menar jag verkligen! Och ni är toppen föräldrar! <3

2011-04-14 @ 21:01:36
URL: http://mlish.se
Postat av: mli

Skicka mig massa bilder så ska jag knåpa ihop något! :) [email protected]

2011-04-15 @ 07:07:44
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0