Alfred

Veckan som gått har såklart gått väldigt fort och ja kommer knappt ihåg
vad vi har gjort :P varit på bvc, gått promenader i det fina vädret!

I torsdags så vägde alfred 2980g alltså vägen han nog över 3000 nu =)
storkillen, som går upp som han ska, längden är 49cm!

Igår kom vi på att vi skulle ta en tripp till härnösand och se om alfred
tyckte om att åka bil så långt, annars gillar han inte att åka bil, inte som
alla andra barn som slocknar på en gång! Det gick över förväntan bra!
Kanske vi vågar oss upp till mellansjö framöver =)
vi gick en sväng i affärer och käkade på subway, MUMS! har även en halva
kvar i vagnen i bilen som ja ska käka senare!

Vi köpte en skjortbody på hm, den är så himla snygg och alfred är så
snygg i den, kanske kommer en bild senare ;)

Idag ska jag och alfred åka med min pappa och hälsa på min farmor.
senare kommer min morbror med sambo på besök!

imorgon ska några av mina kusiner komma och senare ska vi till
salvo och marie på söndagsmiddag!

Jag tycker ni ska besöka dom här sidorna!
http://2.st.nu/familje/bebisar/pdf/nyfodda_110409_2.pdf
http://st.nu/familj/familjeannonser


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tycker jag låter som en bra idë, att ni fundera på Mellis, alltså. Det är mysigt där!



Och tusen, tusen tack för besöket! Han är ju bara fööööör söt! (Fast det har han varit hela tiden, såklart).

2011-04-11 @ 21:29:35
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0