7veckor 5dagar

Idag är Alfred 7veckor och 5dagar, han väger 3870g och är 51cm lång :)
Ungefär som en nyfödd bäbis, tänk va tiden går fort! våran lillbäbis
är snart stor!

Igår var ja och affe på birsta med vickan annika och johan! handlade lite kläder till
alfred i storlek 56 :) det finns så mycket mera grejjer att välja mellan när
man kommer upp lite i storlekarna! han fick ett par hängselbyxor av
farmor och en tröja att ha under av faster och kusin! Snäll familj vi har!
Så nu hoppas ja att han växer lite mera snart så att han kan ha 56, testade
några kläder men fortfarande för stora! Så vi kör på 44 och 50 litet tag till =)

Idag har vi varit i birsta igen, jag har köpt mig ett par nya promenadskor, finfina :)
Sen var de dax för vägning och mätning för lilleman + läkarundersökning.
allt såg bra ut, dock gillade inte alfred att bli väckt så han skrek största delen av
undersökningen, kissade nästan på läkaren och bajsade 2 sekunder efter att vi
fått på honom blöjan :)

Nu ligger olle och sover, han jobbar inatt! så alfred och jag ska vara hemma ensama
inatt då, det känns sådär! lite tråkigt att ja inte har något att göra! är det någon som
har lust att hälsa på ikväll är ni hjärtligt välkommen :P

Nu ska jag och alfred gå en promenad i mina nya skor :)




Här är en bild när axel leker med alfred :)
han tycker han är lite tråkig att leka med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0