naglar...

Just nu skulle ja göra vad som helst för att få fixa mina naglar :P
På Måndag ska ja äntligen och göra om dom, på http://www.kickiz.com


Så här ser dom ut :) fast nu har ja tappat 2 naglar )=
ja måste verkligen göra dom kortare nästa gång. ja får för mig att
dom håller bättre då!


Gången innan så såg dom ut så hära =)




2g ånger innan vågade ja bara ha franskmanikyr.
Men nu har ja blivit lite modigare och jag har redan nu bestämmt
mig hur dom ska se ut på måndag :)
spännande, hoppas kicki tycker lika dant som mig :)


idag har ja jobbat 10-14 och sedan käkat lunch med min snyggning.
Kolgrillen i skönsberg blev det!

eftersom att han jobbar inatt så ville han vila när vi kom hem.
självklart somnade ja med, 1 1/2 TIMME..
Så nu kommer ja ha svårt att somna inatt :(


Jag har köpt nya örhängen idag :)
Vi har för ett tag sedan börjat sälja blomdahls örhängen.
Jättebraa örhängen om man är nickelallergiker, ja känner inte
av dom ett dugg :) dom röda har jag även ett par likadana i lila.


(som ni ser så börjar min "fina" färg växa ut)
ska få den färgad i morron ;)


blev ett långt inlägg denna gång..

nu ska ja se på tv lite sen sova..
jobbar heldag i morron, får se hur de går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0