Sketen onsdag!

Hallå!

Skrev i förra inlägget att ja skulle besikta
bilen och den gick igenom utan problem!
även fast lysena som olle kämpade med dagen
innan med var lite suddiga så gick den iaf igenom =)


idag har jag jobbat 10-20 en riktig mördardag..
som tur var så parkerade ja i parkeringshuset
Så inge snö hade ja på bilen, men snö var de
på vägarna såklart, nästan så ja fastnade ett
par gånger. Men hem kom jag, men tro på fan
att alla parkeringar var upptagna, som olle sa,
man kan tro dom är stockholmare :P
så dåligt som dom parkerar här, haha!
så ja ställde på mig på en parkering nedanför
vårat hus i stället.. och ja hoppas inte ja får
några böter...

i morron ska ja till doktorn halv 9, sedan jobbar jag
10-18 så himla tråkigt att olle jobbat natt både inatt
och i morron. hinner inte ses :( men hela helgen ;)

aja, nu ska ja lägga mig i sängen och se lite tv.

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0