wiho!

nu jobbar ja 3 dagar till har ja semester i 2 veckor =)
det ska bli så himla skönt :)
vad ja ska göra på min semester har ja inte riktigt bestämmt!
men har lyckas plannera saker båda helgerna..
första ska vi på frejas dop på söndag!
lördag till söndag ska vi ha eira för linus och sabina ska till gbg!
och sista helgen ska vi ha kusin träff :) 20 stycken bli vi =)
fixa naglarna en sista gång blir det nästa vecka..

sedan får ja inte glömma. olle och ja ha varit tillsammans i 1år
den 26 augusti :P myyyys gubben min ;)

sen har vi lite mer grejjer på gång inom en snar framtid!
men vill inte skriva än vad det är =)


nu ska jag sova så ja orkar jobba i morron!

älskar min olle!

Kommentarer
Postat av: therese

o så ska du mysa med mig o cimpan! ;)

2010-08-20 @ 20:04:24
URL: http://thereseohlander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0