helgen..

Ny vecka och ja är tillbaka på jobbet igen, men idag är ja ledig :)
helgen har varit bra.. fredag käkade ja mddag med pappa olle och robin!
sedan hem och fixa med mitt lilla hus!

lördag blev det jobb, sedan åkte ja ner till marren.
sussie jenny och madde kom, sedan också några till!
eftersom att ja jobbade söndag med så blev de en nykter kväll!
vi åkte på fest i njurunda sedan efterfest.. en rolig kväll :)
när ja vaknade på söndag så var ja så trött att ja knappt kom upp ur sängen.
tur ja har sandra och ida som kan hjälpa mig upp :):)

igår kväll gick ja oc la mig vid 10 tiden. men som vanligt blev ja
bombarderad av sms och telefon samtal.. men inatt har ja iaf sovit 16timmar.....
helt sjuk då jag kände mig trött när ja vaknade... måste sovit för länge...

skulle igentligen till jessica peter och axel idag på kalas..
men fick sms i morrse att dom blivit sjuk :( stackare..

nä nu ska ja se csi!
hejdå


2nyårsbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0