jobbig dag.

mamma: jag köpte en jätte fin svart väska :):) och en lampa på mio, assnygg..

min dag började inte så bra.. försov mig nästan, sedan missade ja nästan bussen!
tack snälla pappa att ja fick låna bilen till jobbet :) kom 5 i 10 :)

jobbade hela dan, sedan åkte ja hem och satte upp min nya fina lampa.
tur ja fick hjälp, stängde av strömmen och fixade biffen !

sedan åkte ja ner till marren och här är vi nu :)
vi har sett på film och nu har vi precis tittat på en massa bilder från
härefestivalen bilder som sandra inte har skickat förens nu!
åh hua vilka sjuka bilder...

nä men kanske man ska gå uto ch starta bilen så man kommer hem nån gång..
21.2 minus nu bara.. haha

hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du har blivit utmanad ;)

Kolla min blogg

2009-02-24 @ 13:14:51
URL: http://fridaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0