Birsta..

NU är ja inte lika arg längre för timrås förlust igår...
det går ganska fort att glömma ;P så nu hoppas vi på vinst
i morron mot skellefteå ist!

Jessica och ja och axel ska ut på birsta idag =)
hon ringde precis och kom på att hon hade glömt kortet till garaget i bilen :P
så hon måste vänta tills nån öppnar så hon kan åka =)
å nu äntligen ringde hon och är på gång :)

ja kan inte hålla mig borta från birsta när ja är ledig..
dumt, men umgås med jessica och axel är så trevligt så!

nä men då ska ja väll slänga på mig lite kläder och åka då!

ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej ! :)



Ville bara tipsa om en tävling som jag har på min blogg!

Vinn ett presentkort på Pashion i Birsta!

(Smink o Parfymaffär)



Hej hej/Frida

2009-02-18 @ 23:36:00
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej guman! hittade du nåt snyggt på Birsta då?

2009-02-19 @ 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0