välfyld dag!

Idag har ja åkt buss både till och från jobbet :)
ja kan inte komma ihåg sist det hände :P
tack pappa för att ja får låna bilen :) jobbade, sen handa,
middag och lite tv. Åkte ut till njurunda för att se film hos kristian!
sussie marren kristian och ja, blev en tjejfilm! det var väll sådär..
vi såg en hel film utan att stänga av, eller somna :)
sjutsade hem marren och hem! å nu  är det väll tänkt att ja ska sova?

morrondagen hoppas ja blir bra.. upp tidigt,
hämta all tvätt i tvättstugan!
sedan ringa några samtal! ska på banken klockan 11,
sedan förhoppningsvis ut till birsta  :):):)
jag börjar jobba klockan 2, sedan hem och
vilavilavila! eller kanske något annat ;)

ja längtar så mycket efter morrondagen nuuuuuuuuu!
och ja känner att det kommer gå bra att jobba i helgen =)nästan längtar!
längtar tills måndag då ja är ledig :) sen kommer påsken!
igentligen är ja ledig fredag lördag söndag måndag!
men blev inge stugan, så ja ska jobba fre mån iaf.
vill dom ha någon hjälp över helgen tro ja jag ska jobba då!
skulle sitta fint med lite mera klirr i kassa med tanke på framtiden!
som kommer bli ett stort steg för mig.. haha! det trode ja aldrig...

ja har så mycket tankar och känslor inuti mig som ja bara vill få
ut ur mig :P men det får komma senare.. kanske i morron..

nu har ja precis spraya lite kerastase nattinpackning i håret.
luktar underbart.. lagt mig i sängen och ska stänga
mina gröna i några timmar..

dröm sött...


haha en liten ledtråd kan ja ge er ;)

Kommentarer
Postat av: lotta

Hej stumpan!



Fin blogg du har, förstår nu varför jag skriker EMMA

så fort jag inte fattar nåt på jobbet. Sitter å mojsar på lite vin så här på lediga fredagskvällen

å kom ihåg att jag fick din blogg adr. Micke skulle önska lite mer cruising bilder(:!! Glad är jag för din nya bil, kram/Lotta.

2009-04-03 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0