tack solen!

sen ja skrev sist har deppandet lagts på hyllan för den här gången!
ja känner mig mycke gladare nu! tack vare helgen som var :) och solen såklart..

blev visst fest både freda och lörda!
fredag förfest hos marielle. sedan olearys, inte så mycke minnen från den kvällen...
lördag, förfest hos linus sedan aveny! vilket jävla drag!

idag är det onsdag och ja är ledig.. var uppe och städade till klockan 5 i morrse..
vilken frisk människa gör de??? haha..

nu ska ja ner till tvättstugan sen fortsätta städa..

ut på lite äventyr senare idag, sedan kommer lite folk och ikkehockeykväll hos mig :P

men det vet inte grabbarna om än ;P vi ska då inte heja fram hv till vinst ikväll!!!


NU längtar ja till våren/sommaren! fyfan vilken höjdare det kommer bli ;)


åter till städning på tomtegränd 6!

mina nya gardiner ja satte upp i natt :P å mina nya kuddar..


Kommentarer
Postat av: Jessica

vad fint :) jag som älskar grönt!

2009-04-06 @ 15:17:36
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Anna

Är gardinerna åt olika håll, Emma? :P

2009-04-20 @ 22:50:55
URL: http://annamarie.bloggagratis.se
Postat av: emma

hhahahha, ja det är dom... ja märkte det när ja låg i sängen en dag :P

2009-04-21 @ 09:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0