SOVA!

igår somnade ja klockan halv 8, men så klart så ringde telefon 3 ggr innan 10!!
å sms hela tiden.. ja blev tokig! ja men det var iaf skönt att sova 10 timmar i natt.


ja idag har ja iaf varit på sökajobb mässan eller va det nu hette.. de var roligt..
att göra nå annorlunda en dag! slutade runt halv 5. fick sjuts av trude till ica =)
handlade lite och gick hem och la mig på soffa ett tag.. sen lagade jag mat.
de blev tacos i dag. gott var det.. ja och frida skulle träna idag! men hon
hade ont i huvve :( så vi ska ta det i morron!

btw så har ja nyst 23 ggr i dag... ja tänker då inte bli sjuk igen...

i morron har ja sovmorron! Äntligen....
ja ska sova tills sista sekund innan ja börjar kan lova..

nä nu ska ja försöka lugna ner elvis lite.. han är väldigt busig..
han väckte mig klockan 4 i morrse och ville mysa. så han la sig under
mitt täcke.. :P gooooooos.

aja. men nu ska ja sova. GodNight.

du är så jävla saknad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0