huvudlös..

i present fick ja ett jätte fint påskägg av mina vänner :)
i det låg det en klubba :P som är formad till kalleanka.
å ja råkade bita av hans huvud, Precis så känner ja mig!
huvudlös, ja har så mycket i min hjärna att det känns som att
den hoppat av.. den sviker mig just nu när ja ska lära mig all
jävla teori till gesällen!! hjälp mig hitta tillbaka till de förra!!!




ja har iaf jobbat idag, sen åkte ja pappa och olle till farmor!
hon var lika virrig som vanligt, och frågade samma gammla vanliga frågor.
Som ja alltid svarar samma sak! vart ja jobbar, om ja är tillsammans med han
den söta rara killen fortfarande. Om ja hört hennes gamla historier från när hon
var liten. Ja Ja Ja är bara att svara! hon fyller 75 i sommar ja hoppas hon är med
i 75 år till :)

Lagat jätte goda fajitas idag :) nästan så ja längtar tills lunchen i morron
bara för att få äta resten :O haha!
 
Pratade en sväng med Johan tidigare i kväll :)
Saknar dig juh, men har insett att det inte går.
Jobbigt, men ändå skönt att ja känner så!
tror han är lite putt för att timrå vann över modo ;)


jahajahaaa! c/o segemyhr rockar fett just nu!
den förgyller mina sömnlösa nätter.

Nä nu ska ja försöka knoppa!
GodNatt!

TIMRÅTIMRÅTIMRÅTIMRÅTIMRÅTIMRÅTIMRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0