försökerattförstå...

måndag kväll och ja har nästan precis kommit hem från jobbet..lagat mig lite
mat och tittat på csi, diskat och fixat lite:)

blev till att jobba över lite idag, sen kom ja på att ja skulle göra lite slingor :P
slutade med att ja är näst intill blond.. haha
ska lägga i lite mörkare slingor i morron, och göra luggen och underhåret
lite mörkare.. så ovant att bli ljus när man varit mörk så länge..

inge bra bilder.. men man ser att det är ljusare iaf :P

jobb som vanligt i morron, sen på onsdag ska ja och Trude på mässan på
nordic. ja vet inte rikitgt va det går ut på! vi ska ha en monter och dela ut lappar
till arbetslösa vet ja iaf :P spännande :P

12 days left ;P


nu börjar vardagen komma ikapp mig.. ja börjar förstå vad som händer..
å ja vet inte om ja ska skratta eller gråta.. det känns så jävla jobbigt att
det ska sluta så hära..  ja orkar inte tänka på det nå mera :(
Johan du betyder mäst av allt för mig..

ta mig bara härifrån nån gång.. snälla!

Kommentarer
Postat av: johanna

åh vad fint med ljust! du ska vara platina så jäkla snyggt! ja snart fyller du 22 gumman:) men vad önskar du dig??

2008-03-05 @ 00:36:38
URL: http://minafinating.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0