tjao

ojsan! ja har visst glömt bort att ja har en blogg :P

inte mycket har visseligen hänt sen har senast uppdaterade!

jobbade i helgen! så jävla typiskt när det var så jävla fint väder
i söndags.. då fick ja stå inne i birsta city och jobba!

crusing i bergsjö i lördags. fattar inte att det var så lite folk man
kännde där..

somnade runt halv 6! mamma hämtade mig vid 9 :P
fyfasen va ja var trött och yr på jobbet!

i dag har mormor och morfar varit hos mig och fixat upp mitt
barbord, och sen duchgrejjen =)

ja trivs asbra i mitt mnya hem iaf =)

nä nu ska ja sova.. hejs


Kommentarer
Postat av: mli

aaah va bra att dom fixa duschgrejjen åh! :D

2008-06-03 @ 07:03:24
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0