Måndag...

Måndag å försovning! SJÄLVKLART så stängdes min telefon ..
efter att blivit väckt klockan 4 och halvsju! Idioter det finns..
å när min telefon är avstängd så funkar inte alarmet..
Kvart i 9e så vaknade jag!!! kutade ner till jobbet.. tur man har flyttat nära jobbet!
bara 2min!

stannade lite på jobbet, sedan hem och vilavilavilavila!
fotboll på tvn såklart.. å i morrn blir det Självklart fotbolls tittning!

vilken vecka som ja har framför mig...
igår jobbade ja 8-20 typ.
frida är sjuk! så ja fick gå tidigare till jobbet och boka om alla kunder.

onsdag: jobbjobbjobb!
sen tillbaka och jobba och sen vidare ut till njurunda på studentfest hos acke!!

Torsdag: kusin frida tar studenten och de ska vi så klart fira..
hedbergska klockan nånting mitt på dan!
sedan blir det firning ute i granloholm!

fredag: jobb igen! sedan mys på kvällen! förhoppningsvis med mammsen ;P

lördag: sättna!   funktionär!
söndag: sättna! funktionär!

hejhoopp vilken vecka!
ja hopas inte ja lägger in detta 2ggr nu! verkar som att min blogg
blivit knäpp!

men varför ska de regna just precis i dag då? störrrrrrrrrrrrd!


hejja sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0