Sova?

JAG KAN INTE SOVA!

i morrse fick ja lite sovmorron :)
emma ja och marren åkte till birsta på eftermiddagen!
det var mysigt att bara gå runt och titta och handla lite.
Eftersom att ja inte fått mitt nya kort så blev de inte så mycke
shoppa för mig dock!

åkte med marren till mammsen, käkade middag och sov 2timmar.
det var de dummaste ja kunde göra alltså.,.. därför ja inte kan sova nu!!
dumt emma!

jobb i morron 10-18 birsta, birsta 4veckor frammåt..
som ja faktisk ser fram emot!!

bara 4dagars jobb denna vecka!
sen på lördag ska jag på dop :D
lillgubben ska döpas... sötnosen!
på onsdag ska ja färga håret på jessica..
då hoppas jag att axel följer med så ja få gosa lite
med prinsen deras!


aja ett till försök till johnblund kanske.

gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0