elegi.

PACKA! finns det nå tråkigare..
ja håller på att börja plocka fram vad ja ska ha med mig till veckan!
fattar inte hur vi ska få plats med allt om ja ska vara ärlig..
vi blir iaf bara ja marren och sandra på vägen ner..
pillan och anna ska åka redan i morron!
och nån husbil blev det tvärr inte.. utan vi ska ta en husvagn i stället.
hyra en,  självklart ja som ska köra då, blir inge backling iaf :P
hoppas det finns någon snäll prick som kan hjälpa oss nere på
campingen att ställa vagnen till rätta ;P


clio väckte mig vid 7 i morrse, tyckte att nu ska vi leka och grejja.
det tyckte såklart inte jag, somnade om en sväng.. 
varit på salongen en sväng på morron sedan hem och laga tacos :)
legat ute i min fina trägård hela dagen, enda tills det kom en ekorre
förbi, clio och rififi blev galen, haha ja kunde inte ha dom ute nå mera..

nu blir det middag, sedan en promenad i det fina vädret med doggsen!




Vi står tysta framför skälet, där sommaren tar slut
Som tonårsbarn på hemväg efter gårdagens debut
Nu skulle inget bli som förr, vi var i en annan division
Vi kunde höra höstens mörka vatten brusa under bron
En elegi för alla vägar som vi inte vandrat än
För en tid som bara går och aldrig kommer igen.


ja tro inte det går att lyssna sig less.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0