CuteVeryCute!!You make my day!

Har suttit här i 5 minuter och kommer inte på nå vettigt att skriva..
idag har ja ingenting i skallen! totalt tomt.
Ja somade vid halv 3 inatt, men sovmorron som tur var i morrse!

jobbade till 20, hem och middag och big shots på5an!

ja å nu ligger ja här i sängen och funderar på att snarka en sväng..
fundersam som tusan har ja varit dom senaste dagarna!
kan inte förstå varför`???

imorron är ja ledig.. Självklart tar ja på mig jobb ändå på min lediga dag..
grynet klockan 1, jessica och johanna 4.
Sedan kommer frida klockan 6 då ska vi fixa mitt och hennes hår :)
innan allt de, städa tvätta och grejja.. värdelöst!
men ja ska iaf ta vara på min lediga dag!



Kommentarer
Postat av: mli

hurredu, har du min usb kabel till kameran? Isåfall hoppas ja att du vet vart du har den för jag måste ha tillbaka den! :)

2008-07-16 @ 08:28:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0