uppdaterad.

Tänkte ja skulle uppdatera från de inlägg tidigare idag!
men så var klockan 00:01, så ja skriver väll ett nytt då :)

ja dagen gick bättre efter den jobbiga morronen!
den flöt på bra, jonke kom vid 5 och ville bli klippt..
så de fixa ja så klarr :) sen körde han hem mig!
åt middag hos mamma, kyckling å ris! oj va gott det var!
sen tänkte ja vila lite på soffan! somnade så klart 2 timmar..
tessan ringde och väckte mig vid 8!
gick på ica med mammsen! sen gick ja hem!
snacka lite med johan :) som har börjat flytta in grejjer i nya
lägenheten! åh va fint det kommer att bli! sett på film!

å nu ligger ja i sängen med datorn i knäet som en datanörd..
ja för det är juh de ja är :P väntar på att min sötnos ska ringa..
kankse han glömt mig och somnat, de brukar han vara bra på!
somna alltså :P

lyssnar på lars winnerbäck och miss li, om du lämnar mig nu!
härlig låt tycker jaa! måste slå på lite eva eastwood nu! så ja
blir lite gladare, inte så speciellt glad låt ja lyssnar på nu!

nu känner ja att det bara blir en massa dravvel ja skriver!

susanne och ja ska iaf åka i backen i morron :)
men först blir det lite klippa på morron!

ja men god natt då! hoppas ni haft en bra dag!

ja skulle fastna i min ensamhet igen om du lämnar mig nu....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0