söndag!

Ja idag är de söndag, vaknade vid 1 :P
skönt att sova ut för en gångs skull..
låg i sängen till 3 tro ja :P verkligen
skönt att bara ligga och slappa..

tog mig en promenad och gick till mamma
laga middag, såg sen på sällskapsresan.
hack i skiva så ja missade slutet.. även fast
man har sett filmerna 100 ggr så vill man
väll se slutet.. myste med elivs lite granna
som ska kastreras i morron :( stackars min
sötnos.. på tisdag ska han komma till mig :)

I morron är det måndag, jobb hela veckan 9-18.
gud va ja längtar, not! Nä men det ska bli roligt
att träffa mina kära arbetskamrater igen faktiskt..
saknat dom nu när ja vart i åre..

peppar peppar att ja håller mig frisk nu i veckan!
för nu får det va slut på sjukdommar här punktslut.

Näe, nu ska ja stänga av datorn och sova i stället.
så man är utvilad tills i morron! byebye!

5 dar kvar  bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0