säkert!

de e så logiskt alla fattar utom du... mmm verkligen, du har inte en anning..

pappa kom och hämtade mig efter jobbet..
åkte hem och hämtade elvis. körde honom till mamma...
han ska vara där i helgen när ja åker bort!

sedan åkte vi ut till birsta! tänkte ja skulle handla lite grejjer =)
använde mitt presentkort ja fick på change av mamma!!
å det blev en massa annat fint med..

å nu har ja packat nästan allt tills helgen!
eftersom att ja inte har en anning va vi ska göra
måste man ha med sig halva lähgenheten känns det som!

aja. nu ska ja sova..
ska på massage halv 8 i morron, snälla pappa kör
mig till sjukhuset och sedan ner på jobbet..

men ha en trevlig fredag och helg :)

tycker om min JOHAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0