ingenbradag!

Min dag började kvart öve 8, då frida ringer och frågar vaför ja inte ska åka med bussen typ!
nä för att ja blev väckt då kanske.. :P försov mig, har aldrig försovit mig så mycke
sen ja började jobba :P aja, skyndade mig upp och tok sprang till nästa
buss.. som i sista sekund bara körde förbi mig....... fan va less ja var då!
hade ja hunne med den så hade ja inte kommit försent iaf..
men fick stå och vänta en hel kvart.. som kändes som en evighet!
kom iaf till jobbet några minuter över 9... så det blev inte så sent ändå!

ja sen så hade ja en kund halv 10! som inte kom!
så min dag har väll inte börjat så jätte bra.
ja hoppas den blir bättre! för nu kan det inte bli sämre..

ja men ha en bra dag då!
hejdå!

tur du är så underbar johan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0