hemmakväll..

Idag har ja jobbat.. ingen rolig dag... fullt med kunder hela dagen!
vi blev kvar ett tag efter jobbet, segt!

hämtade upp mamma och 2 av hennes polare i stan!
handlade kinamat igen :P åkte hit till henne och käkade..
först hämtade vi elvis :P så han inte behöver vara ensam hos mig!!
här var det några till kompisar till mamma! dom sitter nu och snacka
en massa gamla minnen.. ojoj va dom lever om ;)
snacka om att 5 brudar kan leva så mycke liv alltså!

ja hade tänkt ta med mig elvis och åka hem snart.
men ja orkar inte ta mig ut soffan, är så jävla trött  idag!

önskar att johan var här hos mig nu :(

ja var tydligen skittrött när han ringde igår natt..
har ett svagt minne av att han ringde :P

nu ska ja ner på ica och handla mig lite glass och åka hem!

pussJOHAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0