BraNyår..

ja mitt nyårsfirande var hur bra som helst..
middag hemma hos johans föräldrar, oxfile ;)
sedan åkte vi till lokalen vid slalombacken i övik!
hade hur roligt som helst.. tävlade vårt lag vann ;P
en av grabbarna klädde ut sig till han som sjunger i
metallica och mimade.. haha så jävla bra..
12slaget firades med skumpa telefonsamtal till sundsvall
och massa myyyyyyssss! ;)
idag har ja inte mått så jätte bra.. :( fattar inte va det är med mig...

vi har iaf varit till johans nya lägenhet i dag  =)
den är hur fin som helst, oj va han kommer att trivas där tro jag!
åkte bussen hem vid 8! brorsan kom och hämtade mig..
å nu är ja hemma! tänkte gå och lägga mig!
så ja orkar upp i morron!

om 5 dagar åker ja till åre och jobbar en vecka :):)

va det ska bli trevligt!


hejsvej..



Johan är min snygging ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0