söndag.

ja å ja har jobbat som vanligt...
10-16,30. så ja gick på ikea och köpte min ram :)
så nu är ja äntligen klar med min skitfina tavla ja har ovanför tvn :D



ja igår var ja hos mamma och åt middag! hennes 2 polare var där med.
dom är alltid så roliga att umgås med.. kankse bra att ja fick skratta lite.
känns som att ja inte orkar vara glad ens nu. bläääääääääääääää!

ja är så hungig att ja dör snart..
men ja orkar inte laga middag!

ja har iaf min elvis att gosa med.
han är bra på att trösta :)

ja hejdårå!



lägger ut en bild på
världens sötaste lilla
gosse, lika söt som
sin mor ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi :) jag tror nog att Axel är lite sötare än mig, men bara lite :P

2008-02-27 @ 13:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0