mitt i veckan!

onsdag, mitt i veckan! iaf för mig! eftersom att ja är ledig till helgen!
vad ska man hitta på då? ja har ingen lust att hitta på nått alls.
vill bara ligga i sängen och bara vara...
så jävla många tankar som rusar i min hjärna nu, kan inte förstå!
å för att inte tala om drömmar.. ja drömmer så sjuka drömmar varje natt..
allt handlar om dig hela tiden! du verkar inte vilja försvinna ändå :P

å något som förbryllar mig ännu mera är du!
va håller du på med? varör inte nöjja sig med vad man har?
ska alltid försöka få meraaaaaaamerameramera..
ja men det är väll så ni karlar är uppbyggda....


tisdagen iaf då, gick ner på stan efter jobbet. käkade med johanna på subway!
vi gick en sväng på stan . less och trött på regnet hittade ja inge :(
åkte med susanne hem, tittade på gossip girl :P johannas favorit :P
lugn kväll med en massa skratt och snack :)

jobba hela dagen i dag, frida är ledig så ja är ensam på jobbet! 
sedan ska ja ut till njurunda en sväng.
ta med mig elvis ska ja göra å :) :)
ska bli kul å se hur han reagerar liksom :P

ja men nu ska ja jobba jag, hoppas ni får en bra dag!

de man inte kan få det vill man ha!
och man vet inte vad man ha förens man förlorar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0