lycka?

ja kan inte ens tänka klart längre.. alla tankar bara  far omkring i huvet..
tänker på dig varenda sekund. ja vill inte tänka på nått annat just nu!
gårdagen var nog den jobbigaste på länge..
gick hem från jobbet vid 10, så ont i skallen och halsen och feber
att ja inte kunde stanna..  låg i sängen hela dagen! mådde inge bra :(
sen att ett litet samtal kunde göra hela min kväll så bra..
det trode ja inte kunde ske om ja ska vara ärlig..
vet att du har det jobbigt nu, det går ut lite över mig och det är inge bra..
ja hoppas att det löser sig, för så här vill inte ja ha det!
läser du de hära johan ska du veta att ja tycker om dig hur mycket som helst..
du är den enda för mig.du gör mig så lycklig..
ja tänker då inte förlora dig kan ja lova..

åter till jobb! hejdå!

puss till min JOHAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0