elvis

igår fick elvis träffa en kisse för första gången :P
dom var så söta :P gillade inte varnadra til en början
 fick middag och en massa mat till elvis!
känns lite dumt faktiskt.. fick låna bilen hem! tur slappp ja ta bussen!
stannade förbi en sväng på ica på vägen hem,

typ en timme efter att ja kommit hem ringer det en kille
och säger att han hittat min plånbok på parkeringen utanför ica..
den hade fallit ur min ficka!
så han lämnade in den på statoil..
fatta att det finns några ärliga människor iaf..
men den var lite trasig och smutsig, någon som klivit på den tro ja..
min fina röda börs :P

i morron ska ja ut och äta med pappa anki olle och martin iaf!
senare blir det ev bio, få se om ja får med mig några :)

sen på lördag blir det fest.. förhoppningsvis.
om dom behöver hjälp på söndag så tänker ja jobba!
bra med pengar på söndagar!

frida är sjuk idag. så ja blir ensam hela dagen idag med.
som tur är har ja fullt hela dagen! utom en halvtimme på eftermiddagen!
så dan kommer nog att gå fort som tusan!

ikväll blir det lungt, ladda inför morrondagen! alltid mycke på fredagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0