massage!

Min dag har bestått av mys med sussie petra och kian :)

sov hos marren i natt, åke med henne till sussie tittade på film,
sedan åkte vi till petra och myste och käkade frulle och turkiskt pepparglass:P

kvart i 3 stod massage på schemat, snacka om knutar i min rygg och nacke!
ajaj va ont det gjorde..
sedan kom sussie och petra och hämtade mig och vi åkte ut till
petras stuga i matfors, målade lite stolar och fixa i deras mysiga stuga :)
Vilken dag det har varit.. :) i morron ska ja och petra handla färg och grejjer
till mitt kök! så vi ska börja måla om vi hinner i morron!!

å glömt skriva att ja köpt mig en ny tv med juh :P
den är jätte fin! philips hdtv! den passar perfekt i mitt vardagsrum :)
sedan handlade ja en ny lampa till tv rummet med :) äntligen lite ljusare här inne :)

3stycken ljuslyktor som ja ska ha ute på bron/trappan utanför huset..
åsså sen har ja äntligen köpt 2 ramar. en till nya marylin tavlan och en till
cadillacen som marren ska skriva ut till mig :)

middag nu!

hejs!


Lite bilder från idag här nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0