FullRulle!



Nyss gemkommen från kvissle/nolby.
Åkte med min kära mor och mina söta småbröder.....(bråk som vanligt i bilen)
ut efter ja varit hos jessica peter och axel en sväng efter lunchen med marren ;P
nu blev de mycke saker gjorda idag, hämtade ut biljetterna och lunch på blåhuset =)

sen som sagt gick ja till jessica en sväng. tittade på OS och snacka :)

åkte ut till mormor och morfar och middag! SURSTRÖMMING!
men det äter ja INTE! härregud fattar inte hur man kan stoppa i sig något
som luktar så illa :P ja körde så ingen snaps för mig. men för morfars mamma
88år, hon drack så de stod härliga till! hon är så underbar och söt tanten...

sedan åkte ja ner till sussie och marykay hudvårdsgrejjsemojjs..
ja som är så lätt övertalad handlade för 1000spänn! ojoj!
får skylla på att det är bra grejjer dåå! och att ja är väldigt
dålig på att använda allt sånt för huden! ändring måste ske!

nu har ja lagt mig i sängen och tänkte strax soooovvvaaaa..

Förhoppningsvis kan ja och marren åka upp även på dagen på lördag =)
hoppas de finns plats kvar i bilen :)

stan i morron med mammsen!
måste hitta kläder!


puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0