Bilsport Classic!

Imorse vaknade ja runt 10 av att jessica ringde ;P
gick upp och städade hela huset :) oj va det är fint hos mig nu =)
rint 12 kom jessica linda och axel.. klippte linda :)
sen kom marren med nya bilsportclassic tidningen.. fick se riktiga
bilder :P ojoj haha!

sedan åkte vi ut till kvissle hem till sussie, käkade lunch och
tro det eller ej kollade på en skräckfilm!! ja som hatar de!
men den var faktiskt bra ;P

marren och ja åkte till icabommen och hälsade på sandra,
köpte mig tidningen och sen åkte vi hit till marren!
vi har sett en skitbra film :P tecknad.. haha!

å nu sussar marren breve mig som en stock..
hon ska upp kvart i 5 i morron bitti, jobbar 6-12!
sussie hämtar mig här vid halv 12 typ, in till stan och möt upp
marren :) till entresundsvall hämta biljetterna till härefestivalen ;)

sedan ner på stan en sväng och shoppashoppa!!

nu ska ja föröka sova. god natt =)


haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0