Helgen som varit..

ja i helgen var ja ledig! det va jätte skönt...
i fredags var ja och sussie ut. förfestade lite hos mig, sedan va vi på oscar...
det var soul kväll, rolig musik.. å sedan pålördagen skulle ja juh ta halv 10 bussen..
bakis och mådde inte bra, självklart skulle bussen ta en massa omvägar!
kom upp till övik (bjästa) till 12, la mig och vilade lite :P sedan blev det fest igen :P
Grabbarna skulle lära mig dricka sprit sa dom :P Men dricka sprit det kan ja redan!
full som en kastrull blev ja, men det var roligt ändå! vi var på 4 olika förfester innan vi
hamnade på harrys. där var det mycke folk och johan fick  vänta till sist för att
hämta ut jackan så klart... men de gick bra.. sen kommer ja inte ihåg nå mera
föräns ja vaaknade.. men tydligen hade ja ramlat i trappen hos johan :P
BRA EMMA!! ja å igår kom kjellson på att han skulle på ikea.. så då åkte vi med å!
fick lite flytt hjälp eftersom att dom hade med sig släpvagn! klippte johan
sedan åkte dom hem! det var en mycke trevlig helg.. kankse lite mycke alkohol!
men de blir nycktert till helgen!

ja å idag har ja jobbat och nu sitter ja hos emilie vi har spelat guitar hero!
det gick rätt så bra för mig för att vara andra gången tycker ja :P eftersom att
ja var full första! haha...

aja! nu ska ja ladda upp lite bilder från dagen på bilddagboken!
gå in och se dom :P byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0