ahhh!

Gårdagen var trevlig, slutade klockan 6..
åkte ner på stan med frida och emilie, gick på bokia och tittade.
Köpte en ny kalender, 07/08, så nu kanske ja kommer ihåg allt ja planerar!
sedan gick vi på ica och handlade lite mat..
var och hälsa på petra på butiken  :) :) fina grejjer dom har där!
snackade lite skit och planerade hemlisar.. :P
var sen hem till frida i nya lägenheten och kiikade..
mysig lägenhet högt i tak och fin utsikt.
Hem lagade mat, tråkigt att äta middag ensam nu för tiden!
särskillt när man inte ha nå matbord än! men golvet funkar bra för mig
än så länge... haha! i helgen har ja juh sofie som inneboende!
iaf så kom johan och lämnade jackan, så nu slipper ja frysa nå mera i veckan.

Och idag då, jobbar 9-20 sedan ska ja hem till mor min och hämta resten
av grejjerna till lägenheten! har tur att få lite hjälp av sofie och kalle och henrik!
Åh äntligen ska lilla elvis få komma till mig.. ja hoppas han kommer att trivas!
Ska mysa med jessica senare i kväll hade ja tänkt. Ja hoppas hon vill komma till mig
eftersom att ja har soffan min då!

Idag är ja på väldigt bra humör. ja hoppas det kommer att hålla i sig hela dagen!
tack för att du gör mig glad... uppskattar det verkligen!

Ja tro nästan ja har för mig nått varje helg tills jul alltså..
Först inflyttningsfest, sedan östersund sen ladiesnight å lite övik hoppas ja på!
sen det största av alla¨håller vi lite hemligt tills vidare...
annars blir det inge kul eller..

nu är lunchen slut, kunder resten av tiden nästan..
Ha en bra dag, lika bra som ja kommer ni nog inte ha!
Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0