Helgensomvarit.

Jobb helg i helgen dårå!!
Ifredags blev det hur lungt som helst, åt god mat och myste hela kvällen ;)
drack lite cider och öl, jobb på självfallet på lördagen, sedan hem och festa :P
inflyttningsfest hos mig, det var hur roligt som helst, vi blev inte så många
men ja hade roligt ändå! träffa alla, det var ett tag sedan vi träffades alla!
fast synd inte petra och sussie kunde komma med!!!


Vi gick ut en sväng, men det var inte så roligt, så ja och marren gick hem!
brorsan crille tony och  sanna gick hem dom med. vi hittade en bolaget vagn
på vägen hem! marren skulle så klart åka, men hon råkade nocka crille i pannan
så det var inge roligt mera. vi gick hem till mig och käkade nudlar som marren så
snällt gjorde till mig och henne :P haha.. sno sofies nudlar så där marren! hehe...
marren somnade med alla kuddarna så ja hade svinont i nacken dan efter.
vi gick till emma på haga igår, fick oss en bra promenad, skönt...
sedan åkte ja med marren ut till njurunda och var och hälsade på hos andreas.
anki hade så klart lagat tacos :) lika gott som vanligt.. åkte hem och kollade på tv sen!
somnade tidigt, å i morrse ringde johan och väckte mig, så nu har ja fått kännt på hur det är att
vara på jobbet halv 6 på morron! å hua det skulle ja inte göra om kan ja lova--
ja som lovat att ja skulle upp och diska och städa då! Men det gjorde ja så klart inte..
Somnade så skönt om igen!

aja, nu blir det jobb hela dagen! och sedan kurs i kväll :)

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0