rusar i väg...

Jo men dåså... som emilie brukar säga ;P

Ja det är redan tisdag, ikväll kommer carro och therese till mig =)
trevligt.. var så länge sen man träffade dom juh :)

fullt ös hela veckan! jobba sen är det alltid nått man ska göra efter!
På fredag ska ja pappa och handla shoppa :P ska handla ny telefon
och nya skor hade ja tänkt, får se om ja hittar några braa bara!
eftersom att alla klagar på att det aldrig är nå batteri i min telefon
och att man inte hör va ja säger så gör ja er alla en tjänst
när ja skaffar ny telefon! eftersom att ja har en förmåga att min telefoner
alltid av nån anledning inte håller längre än ett halvår tänkte ja inte ha nån dyr...
lika bra att köpa nån billig :P
Fredag kväll blir det middag hemma hos jessica. tacos tro ja vi bestämde,
sen jobb på lördag, självfallet..
Lördag kväll ska vi på julbord på svartviks herrgård, ja och mina vänner!

Jessica har vart h´är på jobbet en sväng i dag, sötmagen blivit lite större sen
man sist såg den :) mysigt.. inte så långt kvar nu... =) =)

händer inte s mycket mera idag, trötttttt fortfarande sen helgen är ja. :(
hård helg, hua...

aja! sköt er snyggt, som johan säger..
byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0