onsdag redan?

denna vecka har gått fort som bara den, redan onsdag...
igår var ja så trött att ja inte visste va ja hette nästan.. somnade vid 5 i måndags natt...
hua, men finska fick ja lära  mig iaf :P

nu vill ja bara ha lördag kväll så att ja kan gå ovh lägga mig och ha sov morron på söndag alltså!
men ja undra hur min lilla kisse är, om man kommer och väcker en mitt i natten eller tidigt på morron!
finns så många namn till en kissemiss, men antingen blir det blixteen eller elvis.. :)
pillis lille kisse hette juh det.. Kanske ska döpa min till det å tänka på elvis som är i katthimlen nu!
å riktiga elvis så klart får vi inte glömma heller...

sköt om er..
aja, nu ska ja gör nått annat, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0