hatarhatarhatar

fan va ja hatar de hära.. när ja äntligen  håller på att somna ringer telefon jävlen!
blir så jävla less.. varför ska de alltid hända mig.. måste du säga så..
ja orkar inte höra nå mera skit.. han förstör mitt liv,

käkat på olearys idag,. gottgott.. sedan åkte ja till marren!
tittade på klänningarna och grejjade lite såg på tv och gick ut med vilma
sen åkte ja hem kom på i bresand att ja glömt nycklarna hos marren!
tur mamma ville hem så ja kunde få hennes nycklar..

ja förstår inte bara va fan det är som händer..
att ja ens orkar bry mig,,, att ja ens visar att ja bryr mig......
du är inte värd det din lilla jävla TÖNT! eller du är inte ens värd att stå med stork bokstäver.

fYfFan SÄGER JA BARA..

smart, börjar jobba om 5 timmar typ, å nu kan ja så klart inte somna alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0